terug naar selectie

Ydo Bakker

Hoofd financiële administratie
Vakgebied: Finance & Accounting – administratie
Functie: Hoofd financiële administratie, Administrateur, Projectadministrateur, Hoofd Boekhouding, Hoofd Administratie, Coördinator financiële administratie, Assistent Finance Manager, Assistent Finance & Control , Allround boekhouder, Allround administrateur, Teamleider Financiële Administratie
Locatie: Brabant, Zeeland, Zuid-Holland, Zuid-Nederland
Tarief: €40 - €60
Beschikbaarheid: 24 - 32, 32 - 36 uur

IT & ERP Pragmaticus Professionel Duits All round administrateur
BeschikbaarLaatste check: 14 november 2018
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Motivatie/mijn sterke kanten:

Finance professional, sterk op het snijvlak van Finance en IT (ERP software).

Pragmaticus die theoretisch goed onderbouwd is.

Gepassioneerd en succesvol in het opzetten en/of uitbouwen van een financieel/administratieve organisatie.

Ruime ervaring in diverse organisaties, ook buitenlandse, in functies als hoofd financiën, administrateur en projectleider IT.

Breed inzetbaar.

Bedrijven die business doen met en/of vestigingen hebben in het DACH-gebied hebben baat bij mijn professionele Duitse taalvaardigheid en werkervaring die ik er opdeed.

Projectmatig sterk.

Affiniteit met techniek.

Open mind, breed georiënteerd, aanpakker en oplosser, teamspeler en zelfstandig

 

Werkzaamheden als zelfstandige via mijn eigen firma

Voeren van (financiële) administraties voor derden zoals ZZP'ers en het (kleine) MKB incl. BV’s.

Doen van belastingaangiften voor derden.

Ondersteuning bij IT vraagstukken en webhosting.

Interim opdrachten op financieel/administratief/IT gebied.

 

Voor verdere gedetailleerde informatie, zie bijgevoegd CV en mijn LinkedIn profiel.

LinkedIn adres - https://ch.linkedin.com/in/ydo-j-bakker-4064b7b9

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Facilitaire dienstverlening, Financiële dienstverlening, Handel en retail, Land- en tuinbouw, Transport en Logistiek
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-HBO
Titel (afgeronde opleiding):
Zelfstandige (administratie kantoor) + Arbeidsverleden
Leidinggevende ervaringen
Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
1
Ervaring als MT-lid
Nee
Software kennis
Windows
Goed
Twinfield
Goed
Exact
Goed
MS Office
Expert
Abacus - Zwitsers ERP pakket
Goed
HTML
Goed
november 2017 - juni 2018
Admistrateur
Op orde brengen van de financiele administratie van meerdere BV's bij een bedrijf in Roosendaal. Voeren van de boekhouding voor diverse kleine zelfstandigen.