terug naar selectie

Petra Derkx

Afdelingsmanager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Afdelingsmanager, Frontoffice Manager, Manager Bedrijfsbureau, Operations Manager
Locatie: Brabant, Gelderland, Limburg, Utrecht, Zuid-Nederland
Tarief: €100 - €125
Beschikbaarheid: 24 - 32 uur

procesoptimalisatie mensen ontwikkelen herstructureren teamgevoel
Niet beschikbaarLaatste check: 30 maart 2018
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

Wat mij sterk maakt als interimmer is mijn jarenlange ervaring als project-programma- en lijnmanager in veranderende omgevingen. Ik breng structuur waar nodig, weet met een combinatie van zakelijkheid en mensgerichtheid, mensen mee te nemen in veranderingen. Ik ben gewend om in complexe omgevingen met veel verschillende belangen te werken en resultaten te behalen. Daarbij gaat het vooral om samenwerken, samen successen vieren en af en toe lol kunnen hebben met elkaar

Ik ben goed in het bouwen van teams waarbij deze teams zelf tot een behoorlijke mate van zelforganisatie komen. 

Branche/sector
Consultancy, Financiële dienstverlening, Gezondheidszorg en welzijnszorg, Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
HBO
Leidinggevende ervaringen
Tactisch
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
2017
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Word
Goed
powerpoint
Goed
Excel
Matig
september 2017 - december 2017
interim manager
herstructureren organisatie