terug naar selectie

Petra de Soet

Office manager
Vakgebied: Management & support – secretarieel/backoffice
Functie: Office manager, Directiesecretaresse, Personal assistent / PA, Secretaresse
Locatie: Drenthe, Flevoland, Friesland, Groningen, Overijssel, Utrecht, Noord- Nederland, Europa
Tarief: €40 - €60
Beschikbaarheid: 24 - 32, 32 - 36, 36 - 40, In overleg uur

BeschikbaarLaatste check: 21 oktober 2017
Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Geachte heer/mevrouw

 

Toen ik uw vacature op het Internet zag werd ik direct enthousiast over de functieomschrijving en de doelstellingen van uw bedrijf, ook ik hecht aan integriteit en openheid en daarom pas ik goed in uw team.

Als zeer ervaren office manager/ management ondersteuner ( meer dan 25 jaar ervaring) ben ik gegroeid tot een echte regelaar die goed prioriteiten kan stellen, flexibel is en weet hoe belangrijk het is om te gaan met vertrouwelijke informatie maar ook met mensen van verschillende leeftijden, geslacht en culturen.

Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband werken, gevoel voor humor en heb geen 9-5 mentaliteit. 

Met vriendelijke groet

Petra de Soet

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Facilitaire dienstverlening, Handel en retail, Industrie en productie, Technische dienstverlening, Transport en Logistiek
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
MBO
Leidinggevende ervaringen
Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
2
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
MS office
Goed
Div ERP systemen
Goed
september 2016 - maart 2017
project assistent
Asstistente tijden de nieuwbouw van de fabriek van Ausnutria te Heerenveen