terug naar selectie

Nico van der Linden

Afdelingsmanager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Afdelingsmanager, Manager Bedrijfsbureau
Locatie: Brabant, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland, Randstad
Tarief: €90 - €125
Beschikbaarheid: 32 - 36 uur

resultaatgericht samenwerken regisserend klimaatadaptatie
Beschikbaar vanafLaatste check: 13 maart 2018
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Een allround vastgoedspecialist, die op een constructieve verbindende en ook kritische wijze ondersteunt bij het realiseren van de vastgoeddoelstellingen.
Als procesregisseur, -(bege)leider en beleidsadviseur verminder ik risico's bij de realisatie van de vastgoedopgave en zorg ik voor resultaat, kwaliteit en een hoge (klant)tevredenheid.

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Overheid en semi-overheid
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-HBO
Titel (afgeronde opleiding):
Ing
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
3
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
excell
Goed
word
Goed
meerjaren onderhoudsplanningsprogramma\\\\\\\'s
Goed
Beschikbaar per
01-01-2019
januari 2018 - december 2018
Kwartiermaker en programmaregisseur vastgoedopgave ai
Als Kwartiermaker/Programmaregisseur ondersteun ik de manager Vastgoed van WVH Hoek van Holland bij het opzetten van een vastgoedprojectorganisatie en het maken van een plan voor het ontwikkelen van de noodzakelijke randzaken.
januari 2018 - december 2018
Projectleider ai
Ondersteunen Patrimonium Barendrecht bij het ontwikkelen en implementeren van het NPO 2.0. Resultaat een nieuwe raamovereenkomst en verdere professionalisering van het proces.
mei 2017 - december 2017
Ondersteuner van de manager Vastgoed ai
Coördineren en organiseren van (bedrijfs)projecten van de afdeling vastgoed van WVH Hoek van Holland als directe assistent van de manager vastgoed
maart 2017 - december 2017
Projectleider ai
Ondersteunen van Patrimonium Barendrecht bij het ontwikkelen naar een regiecorporatie. Hierbij is gestart met het NPO. Aandachtsvelden: beleid, randvoorwaarden, ontwikkeling medewerkers en cultuur
augustus 2010 - juli 2011
Manager Leefomgeving ai
Terugbrengen van de afdeling naar haar kerntaken "schoon en veilig" (interim functie binnen een vast dienstverband)
april 2006 - mei 2008
Manager Onderhoud
Reorganiseren van een afdeling van een ad hoc-organisatie naar een resultaatgerichte projectorganisatie.