terug naar selectie

Nancy Kirkels

Afdelingsmanager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Afdelingsmanager, Backoffice Manager, Commercieel manager, Operations Manager
Locatie: Brabant, Limburg, Zuid-Nederland, België
Tarief: €75 - €95
Beschikbaarheid: 32 - 36 uur

Niet beschikbaarLaatste check: 30 april 2019
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

Ik hou van mensen om me heen en ben op mijn best in een dynamische omgeving.  Ik ben een gedreven en resultaatgerichte leider die het beste in mensen naar boven wil halen om samen met hen ambitieuze doelen te bereiken. Ik ben “hard” op de inhoud en “zacht” op de mens. Ik stel hoge eisen aan mezelf en anderen, daarbij stel ik realistische prioriteiten.

Persoonlijke kenmerken: verbinder, nieuwsgierig, open, direct, positief kritisch, eerlijk, mensenmens.

Specialismen: kortcyclisch sturen, klantbeleving, coachen, resultaatgericht, actiegericht, open en duidelijk communiceren, verandermanager.

Het is mijn ambitie om gelukkig te zijn en te blijven maar ook om anderen gelukkig te zien. In mijn werk vind ik het belangrijk om anderen te helpen met het werken vanuit hun kracht. Op zoek gaan naar passie van mensen en vanuit daar bouwen aan een sterk team geeft mij energie. Waar ik sterk in ben is het in korte tijd inzichtelijk krijgen van de uitdagingen en pijnpunten in een team. Ik ben niet bang om die zaken bespreekbaar te maken en weet, door mijn jarenlange ervaring, met de juiste oplossingen het team in beweging te krijgen en resultaat te boeken. Ik doe dit met veel energie en enthousiasme en blijf altijd in verbinding met de mensen in mijn team.

Branche/sector
Energiebedrijven, Financiële dienstverlening, Gezondheidszorg en welzijnszorg, Handel en retail, Horeca, Recreatie, Toerisme en Cultuur, Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
HBO
Titel (afgeronde opleiding):
HBO
Leidinggevende ervaringen
Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
2
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Rabo systemen
Goed
Office pakket
Goed
ABN AMRO systemen
Goed
januari 2019 - oktober 2017
Teammanager Rabo Klantenservice
• Landelijke transitie van 15 lokale klantcontactcentra naar centrale eenheid. • Het organiseren van de overgang van medewerkers van lokaal naar centraal. • Het organiseren van de verhuizing van de centrale eenheid naar het nieuwe pand. • verantwoordelijk voor de directe aansturing van 10 FTE Teamcoaches, indirect verantwoordelijk voor 129 FTE Adviseurs Particulieren binnen het Klantencontactcentrum van Rabobank Nederland (Totaal 550 FTE). • Belangrijkste aandachtsgebied is zorgdragen voor een goede klantbediening. Bereikbaarheid en klanttevredenheid zijn hierin de belangrijkste KPI’s. • Resultaat: basisstructuur voor klantenserviceafdeling van 500 FTE staat, succesvolle verhuizing naar nieuwe pand, medewerkerstevredenheid gestegen, bereikbaarheid gestegen van 45% naar 65%.
juli 2018 - maart 2019
Teamlead Daily Contacts ABN AMRO
• Operationeel verantwoordelijk voor aansturing van regulier team van 28 FTE Adviseurs Dagelijkse Bankzaken. • Verzuimbegeleiding van 2 FTE langdurig verzuimers. • Aanbrengen structuur in team van Adviseurs. • Als coach verantwoordelijk voor contactkwaliteit, efficiency en loopbaanbegeleiding adviseurs. • Resultaat: samenwerking in team sterk verbetert, 1 collega van werk naar werk begeleidt, 2 succesvol afgesloten verbetertrajecten, een stijgende lijn op het behalen van kpi’s, medewerkerstevredenheid gestegen met 10% (86%).
mei 2015 - juli 2019
Teamlead Daily Contacts ABN AMRO
• Operationeel verantwoordelijk voor aansturing van 72 studenten. • Als coach verantwoordelijk voor contactkwaliteit, efficiency en loopbaanbegeleiding adviseurs. • Resultaat: alle kpi’s op groen.