terug naar selectie

Marischka Klotz

HR (M) adviseur
Vakgebied: HR & Personeel – adviseurs
Functie: HR (M) adviseur, Personeel en Organisatie (P&O) adviseur
Locatie: Brabant, Gelderland, Limburg, Utrecht, Midden-Nederland, Heel Nederland, Benelux, Europa, Buiten Europa
Tarief: €50 - €85
Beschikbaarheid: 24 - 32 uur

frisdenker gedreven bouwer verbinder integer enthousiast constructief kritisch
BeschikbaarLaatste check: 13 november 2018
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Een Senior HR-consultant met de volgende kenmerken: enthousiast, integer en efficiënt. Maar is ook: innovatief, creatief en gedreven. Lost moeilijke problemen op en komt met alternatieven. Daar waar problemen zijn is zij in staat om dit ontwapender te maken, een goede mediator.

Is een ondernemer die dynamiek, inlevingsvermogen en een positieve inslag binnen brengt. Brengt mensen in beweging. Door haar sociaal karakter in staat om mensen te motiveren om beoogde doelstellingen te halen en veranderingen door te voeren.

Brede ervaring in het begeleiden van organisaties en maatschappelijke instellingen om te vernieuwen en het managen van mensen, duidelijke focus op realisatie van de (project)doelen. Dit doet ze door goed te observeren welke vraagstukken er leven binnen een organisatie en daar een vertaalslag voor te maken naar inzetbare (HR-)instrumenten en het toepassen van diverse stijlen van leidinggeven.

Sinds eind 2005 op project en interim basis adviseur op het gebied van personeels- en organisatievraagstukken. Kernkwaliteiten zijn jarenlange ervaring in P&O, zoals vraagstukken met betrekking tot in-, door- en uitstroom - reorganisatie - salarishuis - loopbaanbegeleiding - sociale innovatie maar ook operationele P&O werkzaamheden voor diverse branches zoals it, logistiek, productie, detailhandel, e-commerce, reïntegratie en uitzendbranche.

Ik voer opdrachten uit waarbij ik vaak als adviseur maar ook als plaatsvervanger optreed en met een dienstverlenende instelling dingen voor elkaar krijgen binnen een organisatie met oog voor kostenaspect in balans voor zowel de organisatie als personeel. Dit alles tenslotte tot wederzijds voordeel en om uiteindelijk de top te bereiken en te behouden. Want uiteindelijk is: uw personeel en organisatie ook mijn zorg!

Branche/sector
Consultancy, Financiële dienstverlening, Handel en retail, Industrie en productie, Informatie en Communicatie Technologie (ICT), Intermediairs, Overheid en semi-overheid, Transport en Logistiek
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
HBO
Titel (afgeronde opleiding):
HBO
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
13
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
MS office pakket
Goed
visma
Goed
g-suite
Goed
slack
Goed
profit
Beginner
qlik sense
Matig
januari 2017 - oktober 2018
HR Manager a.i.
HR Beleid en HR instrumenten implementeren binnen een snelgroeiende E-commerce (familiebedrijf) organisatie.