terug naar selectie

Lydia de Jongh-Veneman

Afdelingsmanager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Afdelingsmanager, Backoffice Manager, Frontoffice Manager, Manager Communicatie, Manager Marketing, Manager PR / Communicatie, Operations Manager, Procesmanager
Locatie: Noord-Holland, Utrecht, Zuid-Holland, Randstad
Tarief: €80 - €125
Beschikbaarheid: 8 - 16, 16 - 20, 20 - 24, 24 - 32, 32 - 36, In overleg uur

Cultuur Resultaatgericht Interdisciplinair
BeschikbaarLaatste check: 10 oktober 2017
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

Contacteer mij graag als u op zoek bent naar all-round interim professional. Ik ben beschikbaar voor interim-management of een concrete advies opdracht. Met ervaring met verschillende verandertrajecten in diverse sectoren heb ik geleerd snel tot de kern te komen, wat leidt tot snelle resultaten. Voor mij staat de mens centraal, ik werk samen om als team tot duurzame resultaten te komen. Neem gerust contact op via 06 20 36 12 38, zodat we in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken hoe ik voor uw organisatie van toegevoegde waarde kan zijn.

Branche/sector
Communicatie en Media, Financiële dienstverlening, Informatie en Communicatie Technologie (ICT)
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
WO
Titel (afgeronde opleiding):
MA
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
0
Ervaring als MT-lid
Ja