terug naar selectie

Juriaan Leissner

Operations Manager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Operations Manager, Afdelingsmanager, Backoffice Manager, Commercieel manager, Frontoffice Manager, Procesmanager
Locatie: Brabant, Noord-Holland, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland, Randstad, Midden-Nederland, Zuid-Nederland
Tarief: €79 - €99
Beschikbaarheid: In overleg uur

Flexibel Eigenwijs Klantgericht Leiderschap
Niet beschikbaarLaatste check: 17 november 2019
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Over mij

“Als je niet beter wil worden, stop je met goed zijn”. Dat is één van mijn drijfveren zowel zakelijk als privé.

Ik heb ruime praktijkervaring in diverse leidinggevende- en staffuncties bij een financiële instelling.

Sinds 2018 ben ik als eigenaar en consultant verbonden aan Leissner & Van der Molen.  Het geeft mij veel plezier om vanuit een eigen visie andere organisaties uit de publieke en de private sector te helpen bij het verminderen van hun kwetsbaarheden.

Dit doe ik zowel als consultant als op interimbasis.

Ik ben analytisch sterk en snel in staat te verbinden en te verbeteren. Mijn stijl van leidinggeven is coachend maar met het oog voor zakelijke belangen.

Het theoretisch kader wat ik heb opgedaan tijdens mijn studies helpt mij om op juist dat onderdeel te interveniëren waar het probleem daadwerkelijk ligt en om zo gezamenlijk met mijn klant tot een passende oplossing te komen.

Het helpt dat ik de taal spreek van de verschillende afdelingen binnen een organisatie en in staat ben te verbinden en te verbeteren.

Buiten mijn werk besteed ik graag tijd met mijn gezin. Ook sport heeft een prominente plaats. Zo loop ik marathons en heb ik  meerdere malen mee gedaan aan de RopaRun.

TRACK RECORD:

Managing Consultant Leissner & Van der Molen
 
maart 2018 – heden

Advisering van organisaties op het vlak van fraudebestrijding en procesverbetering. Dit vanuit specifieke expertise op het vlak van beleid (schrijven & implementeren), vergroten van awareness, preventie, detectie en control testing.

Consultant en Sr. Accountmanager a.i.

september 2019 - heden

Voor een middelgrote detacheerder ben ik belast met de reorganisatie van hun accountmanagement, de plaatsing van personeel binnen de verzekeringsbranche en de bancaire sector en het creëren van vraag uit andere branches.

Consultant

Oktober 2018 - februari 2019

Interim opdracht met de volgende componenten: het fysiek en op papier 'leeg ruimen' van een Besloten Vennootschap, begeleiden jaarsluiting, afwikkelen debiteuren & crediteuren, verkoop inventaris, afhandelen contracuele verplichtingen.
 
 

Branche/sector
Consultancy, Facilitaire dienstverlening, Financiële dienstverlening, Intermediairs, Juridische dienstverlening, Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Master
Titel (afgeronde opleiding):
Master Culture & Change
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
1
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Excel
Goed
Word
Goed
september 2019 - maart 2020
Consultant/Accountmanager
Voor een middelgrote detacheerder ben ik belast met de reorganisatie van hun accountmanagement, de plaatsing van personeel binnen de verzekeringsbranche en de bancaire sector en het creëren van vraag uit andere branches.
december 2018 - februari 2019
Interim Manager
Het fysiek en op papier 'leeg ruimen' van een (internationale) Besloten Vennootschap. Begeleiden jaarsluiting, afwikkelen debiteuren & crediteuren, verkoop inventaris, afhandelen contractuele verplichtingen.