terug naar selectie

John Seegers

Manager Finance
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Manager Finance, Afdelingsmanager, Backoffice Manager, Informatiemanager, Manager IT/ ICT, Procesmanager
Locatie: Heel Nederland
Tarief: €120 - €145
Beschikbaarheid: 1 - 8, 8 - 16, 16 - 20, 20 - 24, 24 - 32 uur

BeschikbaarLaatste check: 14 mei 2018
Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Profiel

Ervaren interim professional / manager, financial met  actuele kennis op het terrein van verslaglegging, control, risicomanagement, bedrijfsvoering en organisatie ontwikkeling zowel bedrijfsleven als de not for profit markt.


Resultaatgericht, hands-on,  klaart de klus en komt samen tot structureel betere resultaten.

Zeer ervaren financial in de  woningcorporatiesector. Kent de werking van sector specifieke software zoals View Point, Empire, Bis Noa, Tobias, Wals, FMP e.d.


Ervaren met het oplossen van ingewikkelde vraagstukken, onder meer op het gebied van control en bedrijfsvoering (finance & control, vastgoedwaardering en exploitatie, treasury, fiscaliteit, ICT en interne zaken) in complexe situaties zoals tijdens fusies, reorganisaties of in tijden van crisis.

 

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Gezondheidszorg en welzijnszorg, Intermediairs, Onderwijs en Onderzoek, Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-Doc
Titel (afgeronde opleiding):
drs
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
11
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
ms office (Word, Excel, PP, e.d.)
Goed
Wals, FMP (vanuit managers perspectief)
Goed
Primaire systemen Volkhuisvestingssector (vanuit managers perspectief)
Goed
september 2007 - april 2018
Interim en verandermanager, CFO, Controller
Als interim-manager of controller vanaf 2007 actief bij woningcorporaties en zorginstellingen. Meestal eindverantwoordelijk voor finance en of vastgoed. specialisatie in woningcorporaties. Veel ervaring in veranderende omgevingen, fusies e.d. Actuele kennis van governance.
maart 2004 - september 2007
manager Bedrijfsbeheer Standvastwonen
Eindverantwoordelijk voor de financiële en ict taakvelden
mei 1997 - maart 2004
Manager P&C en BA Volkshuisvesting Arnhem
leidinggeven aan 2 afdelingen, verantwoordelijk voor de registratie van gegevens en de verantwoordingsstukken.
oktober 1991 - mei 1997
Arcadis en Inspectrum,
De eerste 3 jaar werkzaam op de concernstaf bij Arcadis (Heidemij) als medewerker control en verslaglegging en daarna als administrateur bij dochterbedrijf Inspectrum.