terug naar selectie

Isabel Hemelaar

Office manager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Office manager
Locatie: Utrecht, Midden-Nederland
Tarief: €30 - €45
Beschikbaarheid: In overleg uur

snel flexibel accuraat betrouwbaar
BeschikbaarLaatste check: 2 juni 2020
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

Als Virtual Personal Assistant vind ik het heerlijk jou als ondernemer zo veel mogelijk uit handen te nemen. Het start met een (liefst persoonlijk) gesprek en inventariseren wat er nodig is en wat de hoogste prioriteit heeft. Ik kom dan binnen enkele dagen met een eenvoudig stappenplan en leg dit aan je voor. Na akkoord ga ik direct voor je aan de slag.

Dat kan zijn de administratie onder de loep nemen en processen automatiseren en verbeteren, of b.v. achter debiteuren aan. Bekijken of de behandeling van e-mails anders kan. Structuur aanbrengen op de computer zodat alle files gemakkelijk vindbaar zijn, maar ook alles waar jij als ondernemer aan denkt of nog moet doen in kaart brengen of dat voor nu is of voor later.

Bedenk ook dat ik er voor je ben en dat jij mij te allen tijde mag bellen met al jouw vragen. Dat geeft rust en daarmee kan je met focus werken aan de verdere groei en versterking van je bedrijf.

Ik ben ooit gestart als secretaresse maar heb veel ervaring op kunnen en soms moeten doen bij allerlei aspecten van bedrijfsvoering. Het is mijn passie om nu deze ervaring in te zetten bij het ondersteunen van ondernemers.
Bel +31 (0) 622 222 365 of  stuur een berichtje naar isabel@tsc4you.com  Samen komen wij er wel uit!

Branche/sector
Handel en retail
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
HBO
Leidinggevende ervaringen
Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
1
Ervaring als MT-lid
Ja