terug naar selectie

Hans Pel

Algemeen directeur / CEO
Vakgebied: Management & support – directie
Functie: Algemeen directeur / CEO, Commercieel Directeur, Operationeel Directeur, Raad van Toezicht (RvT) - lid
Locatie: Zuid-Nederland, Benelux, Duitsland, Europa
Tarief: €95 - €125
Beschikbaarheid: 1 - 8, 8 - 16, 16 - 20, 20 - 24, 24 - 32, 32 - 36, 36 - 40, > 40, In overleg uur

SCM Bedrijfsresultaatverbetering S&OP
Niet beschikbaarLaatste check: 11 april 2018
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

De bedrijven waarvoor ik werk hebben twee dingen gemeen:  

Ze zijn OP ZOEK NAAR VERBETERING en staan OPEN VOOR VERANDERING.

Binnen de handels- en productiebedrijven waar ik actief ben, heb ik te maken met alle facetten van de bedrijfsvoering. Ik ken de bedrijfsprocessen, maar ook de valkuilen en de kansen en deel die expertise met ondernemers zoals u.

Ik ben gewend om ( inter-)nationaal en in verschillende culturen succesvol te opereren. Kijk vooruit. Toon eigenaarschap en inspireer anderen om hetzelfde te doen. Weet vanuit inhoud en persoonlijkheid mensen mee te krijgen en te motiveren om samen het verschil te maken. Realiseer optimalisatie- en verbeterprocessen binnen budget en overeengekomen tijd.

Of u nu uw omzet en rendement wilt verhogen of een afdeling wilt reorganiseren. Of u nu de bedrijfsopvolging wilt voorbereiden of aan de inkoop- of verkoopzijde de performance wil verbeteren. Of zelfs enkel een externe sparringpartner zoekt bij wie u uw eigen ideeën kunt spiegelen…

Het loont zonder meer om een keer het gesprek aan te gaan. Letterlijk.

 

Branche/sector
Consultancy, Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Handel en retail, Industrie en productie
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-HBO
Titel (afgeronde opleiding):
Ing.
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
14
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Excel
Goed
Powerpoint
Goed
ERP
Goed
Word / Outlook
Goed
november 2016 - april 2017
Operationeel Manager a.i.
Maakindustrie. Internationaal. Verkoop, productie en 24/7 service organisatie. B2B. Change management / groeiscenario. Enkele prioriteiten: Organisatie : Communicatie en synergie tussen afdelingen verbeterd. Inkoop : Voorraadbeheer verbeterd, resulterend in reductie werkkapitaal, hogere omloopsnelheden en uitleveringsgraad. Productie : Kwaliteit en kwantiteit output verhoogd door introductie van LEAN. Magazijn : Gereorganiseerd, vooruitlopend op uitbreiding en automatisering. Kwaliteit : Verbetering werkinstructies, testprocedures en testprotocollen