terug naar selectie

Francis van Akkeren

Operations Manager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Operations Manager, Afdelingsmanager, Office manager, Manager Verkoop/ Sales, Manager Marketing, Manager Logistiek, Manager Kwaliteit, Manager IT/ ICT, Manager HR/ Personeelszaken, Manager Facilitair, Manager Bedrijfsbureau, Informatiemanager, Frontoffice Manager, Backoffice Manager, Procesmanager
Locatie: Zuid-Holland, Randstad, West-Nederland
Tarief: €75 - €100
Beschikbaarheid: 24 - 32, 32 - 36, 36 - 40, In overleg uur

proces optimalisatie
Niet beschikbaarLaatste check: 1 mei 2018
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

ZOEK JE....
Een manager met een ruime ervaring op het gebied van reorganisaties en verandertrajecten? Iemand die bijvoorbeeld van een team dat als los zand fungeert, een geoliede machine weet te maken? Of die een reorganisatie uitvoert waarbij boventalligheid zal ontstaan? Of iemand die een nieuw team kan inrichten, van HR tot werkprocessen? En alles met duidelijke doelstellingen en resultaten, maar ook met respect voor de mens? Dan ben ik je vrouw!

IK BEN....
Een leergierig, nieuwsgierig en sterk resultaatgericht mensenmens. “Uit het juiste hout gesneden”, roep ik altijd als binnenkomer. FSC-hout dus. Waarbij FSC in mijn geval staat voor Faciliteren, Stimuleren en Coachen. In teams én in verandertrajecten. Een agile manager dus, maar wel een met een heel duidelijk veranderprofiel. Ik hou van een stevige uitdaging die ergens toe moet leiden. Daar krijg ik bakken met energie van. Ik ben nuchter, eerlijk en direct. Zelfstandig, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een flinke dosis doorzettingsvermogen. Zonder de menskant uit het oog te verliezen werk ik (samen met mijn team) gestaag richting het gewenste resultaat. Dat gaat in mijn geval echt prima samen. 

 

Branche/sector
Energiebedrijven, Financiële dienstverlening, Informatie en Communicatie Technologie (ICT), Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
HBO
Titel (afgeronde opleiding):
HEAO-CE
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
1
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Office applicaties (powerpoint, excel, word, project, etc.)
Goed
Basecone
Goed
Twinfield
Goed
HTML en CSS
Goed
Trouble Free
Goed
juni 2017 - september 2017
Office Manager
Optimaliseren kantoor en financiële administratie. Inrichten van HR-proces, planningsproces en (na-)calculatieproces voor een bouwbedrijf (MKB) in de bollenstreek.