terug naar selectie

Dennis de Jong

Finance Manager
Vakgebied: Finance & Accounting – management
Functie: Finance Manager, CFO / Financieel directeur, Directeur Finance & Control, Manager Finance, Manager Finance & Control
Locatie: Noord-Holland, Utrecht, Midden-Nederland, West-Nederland, Heel Nederland, Benelux, België, Duitsland, Europa, Buiten Europa
Tarief: €80 - €120
Beschikbaarheid: 32 - 36, 36 - 40, > 40, In overleg uur

Niet beschikbaarLaatste check: 30 november 2018
Linkedin Contact
Profiel
CV & Portfolio

Bent u op zoek naar tijdelijke ondersteuning van uw team of project? Ik ben een breed inzetbare manager en financial die ook communicatief zijn mannetje staat. Ik ben stressbestendig en empathisch en daarnaast goed in het oplossen van problemen. Ik heb daarnaast veel ervaring met (en plezier in) het onderhouden en verbeteren van relaties met stakeholders (klanten, aandeelhouders, toezichthouders). Na mijn accountancyopleiding en werkervaring heb ik mij verder ontwikkeld door mijn MBA te halen aan (Tias)NIMBAS. Deze kennis heb ik later aangevuld met de modules marktanalyse, investeringsanalyse en asset management aan de Amsterdam School of Real Estate.

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Consultancy, Financiële dienstverlening, Informatie en Communicatie Technologie (ICT), Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Master
Titel (afgeronde opleiding):
MBA
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
12
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
Coda Financials
Goed
Unit4
Goed
REMS
Goed
SAP-RE
Goed
Informant
Goed
Reasult TMS & AM
Goed
oktober 2014 - maart 2015
Interim manager Finance
Interim manager financial accounting bij Global Collect Services. Snelle technologische ontwikkelingen, grote hoeveelheden transacties, blootstelling aan valutaschommelingen vragen om “in control zijn”. Nieuwe aandeelhouder. Dat betekent aan de bal blijven, korte rapportagetijdslijnen. Organisatie ondersteund rond de jaarafsluiting en de aanpassing van de rapportages aan eisen van nieuwe aandeelhouder.
januari 2006 - juni 2007
Consultant
Business Consultant verzelfstandiging cash centers. Analyseren, beschrijven en implementeren van de benodigde aanpassingen in IT en processen.