terug naar selectie

Claudia Keuters

Finance Manager
Vakgebied: Finance & Accounting – management
Functie: Finance Manager, CFO / Financieel directeur, Directeur Finance & Control, Manager Corporate Finance
Locatie: Brabant, Limburg, Duitsland
Tarief: €97.5 - €125
Beschikbaarheid: 20 - 24, 24 - 32, 32 - 36 uur

Algemeen strategisch management Financieel Verandermanagement organisatiebreed
BeschikbaarLaatste check: 1 april 2020
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Ik werk met en voor mijn plezier. Ondanks mijn zelfstandigheid heb ik echte betrokkenheid bij de opdrachtgever, maar kan de objectiviteit bewaren die juist gezocht wordt bij invulling door een externe kracht.

Kernwoorden die op mij van toepassing zijn: verandermanagement/-manager, projectmanagement, financieel en strategisch management. Begaan met mensen, maar wel met het oog op de doelstelling en het afgesproken resultaat. 

Een gedegen kennis van financieel management, treasury en cash management en organisatie (her)inrichting als ook fiscaal juridische kennis en kunde. Werken op strategisch niveau, beleidsgericht en organisatie breed. Veel gevoel voor verantwoordelijkheid en aandacht voor visie, borgen hiervan in de organisatie, waar nodig (her)inrichting van organisatie en processen ter ondersteuning hiervan.

Verandering is de enige constante. Dit betekent niet veranderen om te veranderen, maar veranderen omdat dit noodzakelijk is om te kunnen blijven bestaan en groeien. Dit niet alleen, maar juist door het betrekken van de mensen die de verandering uiteindelijk moeten omarmen in hun werk. 

Branche/sector
Consultancy, Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Gezondheidszorg en welzijnszorg, Handel en retail, Industrie en productie, Informatie en Communicatie Technologie (ICT), Onderwijs en Onderzoek, Overheid en semi-overheid, Transport en Logistiek
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-Doc
Titel (afgeronde opleiding):
RC EMFC
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
11
Ervaring als MT-lid
Ja
Beschikbaar per
01-04-2020
maart 2019 - oktober 2019
JENS - Manager bedrijfsvoering a.i.
 Verantwoordelijk voor Finance, Planning en Control, Zorginkoop, ICT en Cliëntenadministratie (zorgadministratie)  Jong en Sterk (JENS) voert de ambulante jeugdzorg voor de gemeenten Heerlen, Landgraaf en Voerendaal uit  Belangrijkste uitgangspunt de transformatie van de “traditionele” klinische setting naar zorg dicht bij huis, in andere vorm en gericht op inclusie.
januari 2019 - juni 2019
VISTA College - Projectmanager a.i.
o Projectmanager fusie Arcus/Leeuwenborgh  Kolom Services – ICT/Technisch-Functioneel, Facilitaire afdeling, Service desk, Inkoop
augustus 2017 - januari 2019
ROC Leeuwenborgh - Plv Directeur en projectmanager a.i.
o Plaatsvervangend directeur Bedrijfsdienst Organisatorisch en financieel eindverantwoordelijk voor de ondersteunende diensten van ROC Leeuwenborgh, deelnemersadmin, roosterbureau, examenbureau, telefonie en receptie, post en archief, ICT, Inkoop en facilitair o Projectmanager onderwijslogistiek -Proces en systeemimplementatie onderwijsplanning en roosters
augustus 2016 - augustus 2017
ROC Leeuwenborgh - Projectmanager a.i.
• Projectmanager Examenlogistiek/Bedrijfsdienstmanager Examenbureau • Verbeterproject examenlogistiek  Proces (her)inrichten, duidelijkheid brengen in organisatie over dienstverlening en verantwoordelijkheden, opstellen van procesoverzichten incl. procesbeschrijvingen, inrichten en in gebruik nemen nieuwe applicaties ter ondersteuning en afname van examens en organisatie EB herinrichten en opstellen productdienstencatalogus • Bedrijfsdienstmanager Examenbureau
juni 2016 - juli 2017
Regionaal Historisch Centrum Limburg - interim consulent
• Business Case Insourcing • Verkenningsonderzoeken toetreding gemeenschappelijke regeling RHCL (2 gemeenten)
maart 2016 - augustus 2016
Stichting Weller Wonen - Projectleider Financieel Reglement
• Opstellen financieel reglement volgens Woningwet 2015 • Uitvoeren risicoanalyse in relatie tot Ww2015 en aanbevelingen voor beheersmaatregelen • Opzetten en uitwerken format AO/IC • 1e aanzet opgesteld voor inkoopbeleid/inkooporganisatie
april 2015 - december 2015
Gilde opleidingen - Teammanager ai en Sec. examencommissie
- Managementlid Sector Economie/sparring partner Directeur sector inzak organisatie veranderingen - Eind- en procesverantwoordelijk voor examinering - Eindverantwoordelijk voor examenbureau - Project lid examinering bij heronderzoek inspectie
april 2014 - april 2015
Gilde Opleidingen - Teammanager ai
Managementlid Sector Economie • Eindverantwoordelijk voor opleiding Economie vestiging Venlo • Budgetverantwoordelijkheid • Aansturen 28 personen
juli 2013 - april 2014
Meerssen Papier - Bestuursvertegenwoordiger en Financieel Directeur a.i.
Algemeen en financieel eindverantwoordelijk
maart 2012 - februari 2013
APG - Programma manager ai
Programma management inrichting CSS APG breed
maart 2011 - februari 2012
APG - Senior Business Controller ai.
Spilfunctie business unit Finance en Raad van Bestuur - Beoordeling business cases (rendements/NCW berekeningen tav grootschalige investeringsvraagstukken) - beoordelen maand en kwartaalrapportages afdelingen en entiteiten - Vooronderzoek investering Additioneel - Inrichting Corporate Treasury functie - Ondersteuning CFO t.a.v. vastgoed vraagstuk (investering/verkoop/verhuur)
februari 2010 - december 2010
Gilde Opleidingen - Teammanager ai
• Managementlid Sector Economie • Eindverantwoordelijk voor opleiding Economie vestiging Venlo • Budgetverantwoordelijkheid • Aansturen 45 personen
januari 1970 - april 2020
Vivantes - Concern controller a.i.
 Eindverantwoordelijk voor Fin. Admin, Planning&Control, ICT  Aansturing van ondersteunende diensten Facilitair, Inkoop, keuken  Basis op orde (fin verantwoording), processen herstructureren, MI structureren en inrichten