terug naar selectie

Astrid Posthuma

Afdelingsmanager
Vakgebied: Management & support – management
Functie: Afdelingsmanager, Operations Manager, Manager Verkoop/ Sales, Manager Logistiek, Manager HR/ Personeelszaken, Manager Facilitair, Manager Bedrijfsbureau, Frontoffice Manager, Commercieel manager, Backoffice Manager, Procesmanager
Locatie: Flevoland, Gelderland, Overijssel, Utrecht, Randstad, Oost-Nederland, Midden-Nederland
Tarief: €85 - €125
Beschikbaarheid: 32 - 36, 36 - 40, In overleg uur

Samenwerken Ondernemend Leiderschap Peoplemanager Zelfstartend Lean Projectmanagement Analytisch Coachen Procesoptimalisatie Verandermanagement Enthousiast Reorganisatie Integer Resultaatgedreven
BeschikbaarLaatste check: 11 september 2019
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Zoekt u een enthousiaste resultaat gedreven Interim Manager met aandacht voor de medewerkers? Dan heeft u haar gevonden.

Ik ben een ontwikkelgerichte, ondernemende en daadkrachtige Manager. Ik ben een voorstander van continu verbeteren en denk in mogelijkheden.

Resultaten behaal ik door een combinatie van lijnmanagement, project management, Lean, gezond verstand/ intuïtie en het inzetten van de juiste medewerkers. Ik heb daarbij aandacht voor klant, kwaliteit, kosten en werksfeer en ik zorg voor een goede balans tussen going concern en de verander/ projectagenda.

Benieuwd wat ik voor uw organisatie kan betekenen, ik kom graag met u in contact, dus neem gerust contact met mij op (06-42487701).

Met vriendelijke groet,
Astrid Posthuma

Branche/sector
Bouw en Vastgoed, Consultancy, Facilitaire dienstverlening, Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-HBO
Leidinggevende ervaringen
Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
2019
Ervaring als MT-lid
Ja
januari 2018 - mei 2018
Interim Management Consultan
De afdeling Sales Inkomensverzekeringen heeft tot doel de verkoop van Inkomensverzekeringen. Mijn verantwoordelijkheden (deeltijd):  Voorstellen doen ter verhoging van de klanttevredenheid met als doel verlaging van de uitstroom  Draagvlak creëren voor voorstellen Behaalde resultaten:  Inzicht in data uitstroom per product  2 concreet uitgewerkte, direct op te pakken, voorstellen en meerdere niet nader uitgewerkte voorstellen  Draagvlak bij de hele afdeling en directie voor de voorstellen
juli 2017 - december 2017
Interim Management Consultant
De afdeling Human Resources ondersteunt management bij onder andere reorganisaties. Mijn verantwoordelijkheden (deeltijd):  Voorstellen doen voor een capaciteitsmanagement methode voor een evenwichtige werkverdeling Behaalde resultaten:  Voorstel voor capaciteitsmanagement methode  Globale planning voor een gefaseerde invoering
juli 2009 - januari 2010
Interim Teammanager
Uitkeringenteam WIA, 18 medewerkers Vervanging teammanager tijdens zwangerschapsverlof en vakantie. Alle voorkomende werkzaamheden. Opdracht was om geen grote wijzigingen door te voeren tijdens de opdracht.