terug naar selectie

Annemiek Sterken

Project manager
Vakgebied: Management & support – project & overig
Functie: Project manager, Projectcoördinator, (Bedrijfs-) Adviseur, Projectmanagement support
Locatie: Heel Nederland
Tarief: €75 - €90
Beschikbaarheid: 1 - 8, 8 - 16, 16 - 20, 20 - 24, 24 - 32, 32 - 36, 36 - 40, > 40, In overleg uur

Project management BiSL Helpdesk Scrum Prince2 Project ondersteuning Commercieel BPM Verander management ITIL Coaching Business Six Sigma Customer Support Lean
Beschikbaar vanafLaatste check: 2 december 2017
Linkedin Website Contact
Profiel
CV & Portfolio

Klantgericht, effectief & efficient, met technische (ICT) achtergrond.

Mijn brede interesse en leergierigheid hebben geleid tot het vervullen van zeer verschillende functies, rollen en opdrachten. De gemeenschappelijke deler van al deze management en project management rollen is: 'focus op de (interne) klant' en ‘optimalisatie van proces en resultaat’. 

Denken vanuit strategie, tactiek en vervolgens samen doen. Mijn manier van werken is oplossingsgericht: wat is efficiënt en effectief? Wat is het beste voor de totale organisatie? De lean en scrum werkwijze spreken mij erg aan. Het gaat vaak om de verbinding van verwachtingen, processen, (ict) hulpmiddelen én mensen zowel intern als extern (medewerkers, klanten en andere stakeholders).

Doordat ik gewerkt heb als service engineer, (commercieel) manager, procesanalist en projectleider, weet ik de brug te slaan tussen de diverse afdelingen en communiceer ik makkelijk op elk niveau en met de diverse stakeholders. Voor mij is ‘verbinden’ en ‘lean werken’ een natuurlijke eigenschap welke ik graag inzet voor mijn opdrachtgevers.

Diverse opdrachten: projectleiding, verandermanagement, projectondersteuning, software aanbesteding & implementatie, procesoptimalisatie.

Vraag de volledige CV op via: asterken@dreamresult.nl

 

Branche/sector
Consultancy, Facilitaire dienstverlening, Gezondheidszorg en welzijnszorg, Handel en retail, Industrie en productie, Informatie en Communicatie Technologie (ICT), Overheid en semi-overheid, Banken en Verzekeraars
Hoogst afgeronde opleidingsniveau
Post-HBO
Titel (afgeronde opleiding):
ing
Leidinggevende ervaringen
Strategisch, Tactisch, Operationeel
Aantal jaren werkervaring als zelfstandige
2012
Ervaring als MT-lid
Ja
Software kennis
ERP: SAP, Axapta, Dynamics, Unit 4, Exact Globe
Matig
CRM: divers pakketten waaronder Sales Force, ZOHO
Goed
Content management: Joomla!, Kentico, SharePoint, wordpress
Goed
frontoffices: TopDesk, Mitel centrale
Goed
Microsoft: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Visio, MS Projects
Goed
Programmeren: Pascal
Matig
ITIL, BiSL
Goed
Lean Six Sigma, Business Process Management
Goed
Project management: Scrum product owner, Prince2
Goed
Algemeen: HTS E automatisering, Nima C, Radiodiagnostiek
Goed
Beschikbaar per
01-06-2018
maart 2011 - maart 2017
ZZP'er - Dream Result
Diverse opdrachten: projectleiding, verandermanagement, projectondersteuning, software aanbesteding & implementatie, procesoptimalisatie. Vraag de volledige CV op via: asterken@dreamresult.nl.
januari 2010 - juli 2010
Hoofd verkoopbinnendienst
Assa Abloy: procesoptimalisatie over de regio's heen, coachen binnendienst, klachtmanagement.
januari 2005 - januari 2010
Hoofd bedrijfsbureau, operationeel manager
VECOZO: groeiend ICT bedrijf, formaliseren & professionaliseren diverse processen. Management helpdesk, communicatie en financieel. Opzetten juridische, HRM en facilitaire zaken.
april 2003 - augustus 2004
Marketing manager
DVS: Verandering van organisatie strategie: van klant specifieke risicovolle opdrachten naar meer standaard opdrachten.
januari 1999 - april 2003
ZZP'er - Axyo Consult
Diverse opdrachten: interim management, onderzoek naar klant- en medewerker tevredenheid, communicatie.
januari 1996 - januari 1999
Product manager
Philips Health Care: radiodiagnostische cardiovasculaire systemen voor de Nederlandse markt.
augustus 1992 - januari 1996
International Field service engineer
Philips Health Care: radiodiagnostische cardiovasculaire systemen.