VEELGESTELDE VRAGEN

Algemene vragen

1. Wat is 24-7interim.nl?
24-7interim.nl is een online platform waarop zelfstandige interimmers en freelancers zich aanbieden voor interimopdrachten, en waarop opdrachtgevers interimopdrachten kunnen plaatsen. De beschikbare interimmers en opdrachtgevers kunnen zonder enige commerciële bemiddeling of tussenkomst rechtstreeks, onderling contact leggen.

24-7interim.nl is een ONAFHANKELIJK initiatief opgezet door interim-professionals initieel bedoeld om eenpitters op de landelijke interimmarkt een 'platform' te bieden waarop zij zichzelf actiever kunnen promoten zodra zij op zoek zijn naar vervolgopdrachten. Additioneel bieden wij opdrachtgevers en intermediaris een 'digitale' kaartbak aan met louter ACTUEEL beschikbare interim-professionals waaruit zij rechtstreeks kunnen putten! 

Kortom, 24-7interim.nl is een digitale intermediair die aanbod en vraag op de interimmarkt samenbrengt.
 
2. Wat is het verschil tussen 24-7interim.nl en andere soortgelijke websites?
24-7interim.nl is onderscheidend in haar soort, om meerdere redenen:

- 24-7interim.nl is opgezet door interim-professionals (bij ons geldt het principe DOOR en VOOR interimmers) en opereren ONAFHANKELIJK
- 24-7interim.nl faciliteert in de kern de ‘aanbodzijde’, t.w. actueel aanbod van beschikbare interimmers/freelancers;
- opdrachtgevers kunnen d.m.v. het zoekfilter of trefwoorden de gewenste, beschikbare interimmer/freelancer zoeken en vinden;
- opdrachtgevers kunnen direct en rechtstreeks contact leggen met de beschikbare interimmer/freelancer;
- de contacten tussen opdrachtgevers en de ingeschreven interimmers geschiedt zonder enige commerciele bemiddeling;
- de beschikbaarheid van de ingeschreven interimmers wordt dagelijks gecheckt en kan niet ouder zijn dan 7 dagen. Een actueel aanbod van beschikbare interimmers is geborgd middels een geautomatiseerde beschikbaarheidscheck.
3. Wat voor soort interimmers/freelancers bieden zich aan op 24-7interim.nl?
Op 24-7interim.nl bieden interimmers/freelancers hun interimdiensten aan voor de ondersteunende functies, zoals in de Finance, HRM, ICT, Management, e.d.
4. Staan er op 24-7interim.nl ook leads of vactures voor vast banen?
24-7interim.nl bedient naast de 'aanbodzijde' ook deels de 'vraagzijde' van de interimmarkt, door aanbod en vraag bijeen te brengen, wat buitengewoon ideaal en interessant is voor interim (opdracht-) zoekenden. Aanbod van vaste functies is niet passend voor de interimmarkt waarop 24-7interim.nl zich richt. 
5. Zitten kosten verbonden aan het gebruik van 24-7interim.nl?
Nee, gebruik van 24-7interim.nl is in de basis GRATIS voor zowel interimmers als opdrachtgevers! Alleen interimmers kunnen voor bepaalde zaken tegen betaling meer support e/o promotie inkopen.
6. Moet ik mij verplicht inschrijven/account aanmaken om gebruik te kunnen maken van 24-7interim.nl?
Nee, je hoeft niet standaard een account aan te maken om onze site te gebruiken. Wel voor specifieke informatie of mogelijkheden, maar dit wijst zich vanzelf wel door de berichtgeving op de site.

Terug naar boven


Veelgestelde vragen van opdrachtgevers/ recruiters/ intermediairs
Account & profiel

1. Ik zoek een beschikbare interimmer/freelancer. Hoe ga ik te werk?
Je kunt op twee manieren een geschikte en beschikbare interimmer vinden. Het makkelijkst is om deze zelf te zoeken door middel van het gebruik van de filter op de homepage op basis van beroepsgroep, functies, trefwoorden, tarief en locatie. Door middel van de button ‘Contact’ kun je de interimmer snel, simpel en rechtstreeks benaderen. Of je plaatst zelf een opdracht (Home - Interim opdrachten) door middel van de button 'Gratis nieuwe opdracht plaatsen".  Beide services zijn GRATIS!
Je kunt ook jouw zoekopdracht uit handen geven, dan zoeken wij voor jou de meest geschikte kandidaat. Deze service is niet gratis, echter wij kunnen je wel voorzien van de meeste geschikte kandidaat en wel 24/7! Ben je hierin geïnteresseerd, neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan nemen wij contact met jou op en informeren wij jouw vooraf over de inspanningsfee van de zoekopdracht.
2. Heb ik een account nodig of moet ik mij registreren?
Opdrachtgevers hoeven zich NIET te registreren of een account aanmaken om via onze site direct in contact te komen met een ingeschreven interimmer. Wel indien je een opdracht op 24-7interim.nl wenst te plaatsen. Door een (gratis) account aan te maken, kunt je jouw opdrachten beheren.
3. Wat kost het gebruik van 24-7interim.nl?
Het gebruik van onze site is voor opdrachtgevers geheel GRATIS.
4. Kan ik sneller dan mailen in contact komen met een interimmer van 24-7interim.nl?
Je kun gebruikmaken van onze WhatsApp servicedienst door een appje te sturen aan 06 15447326 en jouw vraag hierin te stellen. Maar mailen mag en kan ook.Klik HIER.
5. Op welke wijze kan ik in contact komen met een interimmer van 24-7interim.nl?
Graag verwijzen wij je naar onze contactpagina, waarin alle contactmogelijkheden jou geboden worden. Klik HIER.
6. Kan ik zelf een interim opdracht plaatsen op 24-7interim.nl? 
Graag verwijzen wij je naar de pagina om een GRATIS account aan te maken. Klik HIER. Activeer de registratie door op de Verzend button te klikken en idem op de bevestigingslink in de email. Zodra de registratie is geactiveerd, kun je zef een opdracht toevoegen en beheren.
7. Wachtwoord kwijt?
Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ Vul jouw mailadres in en klik op button “Wachtwoord resetten” en jou wordt automatisch een nieuw wachtwoord gemaild.

Terug naar boven


Veelgestelde vragen van freelancers/interimmers
Account & profiel

1. Hoe maak ik als interimmer/freelancer een account aan?
Jij bent freelancer/interimmer en wilt op 24-7interim.nl een account aanmaken om jouw diensten en beschikbaarheid kenbaar te maken. Een account kun je aanmaken via de knop "GRATIS inschrijven als interimmer" rechtsbovenaan de website. Je doorloopt de GRATIS inschrijfprocedure waarna je een e-mail met jouw accountgegvens ontvangt.
2. Hoe VERWIJDER ik mijn profiel en al mijn gegevens uit jullie database?
Login, klik op 'Profiel' en klik rechts onderaan deze pagina op de link 'Account verwijderen'. Na een controlevraag positief te hebben bevestigd, wordt jouw account integraal uit onze database per direct verwijderd. Per mail ontvang je hiervan een bevestiging.
3. Maakt 24-7interim.nl eigenhandig en ongevraagd profielen aan?
Nee, 24-7interim.nl legt zelf geen enkel profiel aan. De aangemaakte profielen zijn door interimmers zelfstandig aangemaakt. Misbruik van persoonsgegevens is niet toegestaan. Ongevraagd en ongewenst aangemaakte profielen kunnen door het sturen van een mail worden verwijderd.
4. Wat als ik geen bevestigingsmail heb gekregen?
Als je niet binnen enkele minuten de aanmeldingsmail heeft gekregen, dien je jouw spamfilter in jouw mailaccount te controleren. Treft je daar ook geen e-mail aan? Neem dan contact met ons op. Klik hier.
5. Wat als ik onder de beroepsgroep mijn functieprofiel niet aantref?
Indien je bij inschrijving jouw eigen, specifieke functieprofiel mist, meld je dan aan onder een functie, die dan het beste bij jou past. En stuur ons een e-mail met de gewenste functie. Zorgen wij - na beoordeling - dat deze aan de lijst wordt toegevoegd. Kun je hierna jouw profiel aanpassen. Klik hier om ons een mail te sturen.
6. Waar kan ik mijn gegevens of wachtwoord (of indien kwijt) wijzigen/vernieuwen?
Je kunt jouw gegevens of wachtwoord wijzigen op de profielpagina zodra je bent ingelogd (bereikbaar via het menu ‘LOGIN’ rechts bovenin). Indien je jouw wachtwoord kwijt bent, klik dan onder de 'LOGIN' button op "Wachtwoord vergeten?" en volg de instructies in deze op. 
7. Waar kan ik mijn gegevens of wachtwoord (of indien kwijt) wijzigen/vernieuwen?
Je kunt jouw gegevens of wachtwoord wijzigen op de profielpagina zodra je bent ingelogd (bereikbaar via het menu ‘LOGIN’ rechts bovenin). Indien je jouw wachtwoord kwijt bent, klik dan onder de 'LOGIN' button op "Wachtwoord vergeten?" en volg de instructies in deze op. 
8. Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt jouw e-mailadres wijzigen op de pagina de profielpagina zodra je bent ingelogd, bereikbaar via het menu ‘LOGIN’ rechts bovenin. Wanneer je een ander e-mailadres invult en deze opslaat, ontvang je een email op het nieuwe adres om de wijziging te bevestigen. Als je niet bevestigt wordt jouw e-mailadres niet gewijzigd.
9. Welke gegevens in mijn (publiek) profiel zijn zichtbaar voor anderen?
Alle (verplichte en individueel door jou ingevoerde) gegevens in jouw profiel zijn zichtbaar voor anderen, behalve jouw contactgegevens. Hieronder verstaan wij jouw telefoonnummer en (email)adres. Jouw contactgegevens worden niet openbaar gemaakt door 24-7interim.nl! Alleen indien je deze zelf vermeldt in de 'vrije tekst velden' onder jouw profiel.
10. Hoe wordt mijn beschikbaarheid gecheckt?
Indien je in jouw profiel hebt aangeven dat je beschikbaar bent voor interim-opdracht ontvang je wekelijks een notificatiemail, met het verzoek om jouw beschikbaarheid te bekrachtigen door op de bevestigingslink te klikken. Hierop dien je binnen 24-uur te reageren, daarna ontvang je nog 1 keer een herinneringsmail.
11. Wat gebeurd er indien ik niet reageer op de mail inzake de beschikbaarheidscheck?
Indien je niet reageert op de wekelijkse notificatiemail, om jouw beschikbaarheid te checken, ontvang je 24 uur later een herinneringsmail. Indien je ook hierop niet reageert, zal jouw profiel als niet beschikbaar worden gekwalificeerd. Jouw profiel blijft in het systeem actief, echter je ontvangt geen notificatiemails meer, met als gevolg dat jij potentiele opdrachten hierdoor mis kan lopen.
12. Kan ik zelf ook de beschikbaarheid check opschorten?
Je kunt jouw beschikbaarheid ook zelfstandig opschorten door in jouw profielpagina de vermoedelijke beschikbaarheid qua kalenderdatum in de toekomst aan te passen. Wanneer je dit doet krijgt je geen notificatiemails, ben je niet meer automatisch als beschikbare interimmer te vinden op de site.  Jouw profiel wordt wel zichtbaar indien men op de laatste filterknop ‘Beschikbaarheid klikt op “Ook niet beschikbaar weergeven". Je kunt jouw beschikbaarheid aanpassen door weer in te loggen om jouw profiel en beschikbaarheidscheck weer te activeren.
13. Wanneer wordt de aankondiging "beschikbaar vanaf.." actief?
Een maand voor de beschikbaarheidsdatum wordt jouw profiel actief op de homepage gepubliceerd met de melding "beschikbaar vanaf.." Jij kunt dit 'sturen' door de verwachte beschikbaarheidsdatum te vervoegen.
14. Kan ik zelf ook de lead-alert (opdrachten per mail) uit/aanzetten?
Indien je (tijdelijk) geen opdrachten automatisch gemaild wenst te ontvangen, kun je de lead-alert uitzetten. Login onder jouw profiel, ga naar de laatste optie en zet de optie op "Nee". Om te activeren zet je deze optie weer op "Ja". Standaard bij inschrijving staat deze optie op "Ja" (actief).
14. Hoe kan ik een aanbeveling en beoordeling aan mijn profiel koppelen?
Je kunt anderen een aanbeveling en beoordeling over jouzelf aanvragen en deze koppelen aan jouw profiel. Login onder jouw profiel, ga naar de 3 tabblad boven aan, genaamd "Beoordeling uitnodiging", vul hierin de mailadressen van diegene die jij hiervoor vraagt en klik op button "Verzenden" en jouw beoordelingsuitnodiging wortd verstuurd. Zodra er reactie hierop komen kun jij deze onder het ingelogd profiel in de 2e tab "Beoordelingen" lezen en activeren, zodat deze gekoppeld worden aan jouw profiel. Zelf de inhoud wijzigen kan niet.
16. Kan ik als interimmer ook opdracht(en) plaatsen?
Ja, als interim professional kun je ook opdrachten plaatsen. Maak dan een (GRATIS) account aan als "opdrachtgever". Je moet echter wel een ander mailadres gebruiken dan je onder jouw interim profiel hanteert om in te loggen. Vul de opdracht in conform de instructies. Het beheer van deze opdracht kun jezelf ook regelen onder het 'opdrachten account'.
17. Welke bestanden kan ik onder een premium account uploaden?
Het is alleen toegestaan om .jpg .png .pdf .doc .docx .csv .xlsx .pptx .ppt bestanden te uploaden. Bestanden onder andere exstenties worden niet toegestaan.

Terug naar boven


24-7interim.nl abonnement

1. Wat is het verschil in accounts bij aanmelden?
Met het BASIS abonnement (account) wordt het profiel van de ingeschreven interimmer/freelancer GRATIS toegevoegd aan de online databank voor beschikbare interimmers en GRATIS gepubliceerd en gepromoot onder potentiele opdrachtgevers. Tevens wordt de beschikbaarheid wekelijks door 24-7interim.nl gecheckt. Daarnaast promoot 24-7interim.nl de ingeschreven interimmer/ freelancer op haar social media's (Twitter en LinkedIn), met als doel de beschikbare interimmer/freelancer zichtbaar te maken en te houden voor potentiele opdrachtgevers e/o intermediairs.Het PREMIUM account is een betaalde variant van de Basis versie en biedt de interimmer/freelancer meer (promotie) voordelen waardoor de opdrachtkansen worden vergroot! Het PREMIUM account is slechts voor één(1) maand geldig en wordt NIET automatisch verlengd. Voor nadere informatie, klik HIER.
2. Wat kost een inschrijving of plaatsing van een opdracht?
In de basis is onze dienstverlening  GRATIS voor onbeperkt gebruikt, voor zowel interimmers als opdrachtgevers e/o intermediairs!
3. Hoe kan ik mijn abonnement/inschrijving ongedaan maken?
Een abonnementsovereenkomst kan door middel van een email aan contact@24-7interim.nl (tussentijds) gestopt worden, waarbij het profiel en account van de opzeggende freelancer hierdoor ingetrokken en verwijderd wordt. Het abonnement loopt dan nog tot eind van de contractperiode waarvoor betaald is. Abonnementsgelden worden niet gerestitueerd.
4. Kan ik de site gratis gebruiken?
Als freelancer/interimmer kunt u uw profiel GRATIS laten opnemen in de databank van 24-7interim.nl. Potentiele opdrachtgevers, intermediairs, collega’s en anderen kunnen de publieke profielen altijd GRATIS bekijken. Bij het opnemen van contact met een interimmer hoeft een opdrachtgever zich NIET eerst in te schrijven (ook deze dienstverlening is GRATIS). Opdrachtgevers kunnen GRATIS opdracht(en) plaatsen en deze beheren.

Terug naar boven